woensdag 16 maart 2011

Week 11 aan 't Scheld

Ik had een zeer gemakkelijke kookweek gepland, en gelukkig maar. Waar ik eind vorige week dacht dat mijn lieve vriendje migraine me verlaten had, was dat maandag opeens terug, en in full force. Een gemakkelijke en korte week dus, godzijdank.

Maandag: kabeljauwburgers met spinaziepuree. Janna had de spinaziepuree van de Colruyt eens gegeten bij het vriendje, en vond die lekker. Ik had er al vaker over zitten twijfelen, en ging nu met graagte overstag.

Dinsdag: mix paysanne met gemarineerde runderreepjes.

Woendag: bloemkoolschotel. Nu toch echt al een tijd geleden.

Soep van de week: euh. Ik had kippensoep voorzien, maar bij de Collect & Go hadden ze de bestelde kippenbouten niet. En nu heb ik geen courage om iets anders te voorzien.

Donderdag: gevulde paprika's. Niet lang geleden, maar ja, week van het gemak.

Rest van de week? Geen idee. Dingen waar weinig tot geen werk aan is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten