maandag 28 maart 2011

Week 13, terug in het gareel

Druk, druk, druk weekend opdenbuiten. Maar er wordt wel geweekmenuut, gelukkig. De rit naar huis voelt dus echt als ontstressen...

Vet

Vrijdag: ik was niet thuis dus Zoon en Schrijver hebben zich getrakteerd op pizza. Op het werk maakte ik tonijslaatjes voor de collega's en een kikkererwtenslaatje voor mezelf.

Zaterdag: preitaart (ook uit Home Made) met een slaatje. 's avonds gegrilde kip met sla en gebakken aardappelen bij mama thuis

Zondag: s' middags bij mama en papa opnieuw gebakken patatjes (mijn mama maakt de lekkerste gebakken patatjes) met sla en een eitje. 's avonds lasagne uit een pakje uit de diepvries (het was een druk weekend)

Maandag: citroenrisotto met tomaatjes

Dinsdag: Spaanse stoofschotel met chorizo en kikkererwten en spinazie (ik vis de chorizo er wel uit voor mezelf, misschien)

Woensdag: slaatje met waterkers, makreel en witte boontjes met platbrood met kikkererwten en salie. Allebei uit Home Made. Voor Zoonlief maak ik een pasta om geen gezaag aan tafel te krijgen

Donderdag: omdat dat gewoon superlekker was en omdat er dan genoeg overblijft voor de volgende dag wanneer ik opnieuw een vrijdagavond al werkende mag doorbrengen: mujadarra met fatoush

Geen opmerkingen:

Een reactie posten