maandag 14 maart 2011

Week 11 met vertraging

Vermits mijn week al begint op vrijdag …

Week 11 met weer wat onverwachte wendingen want De Schrijver heeft gisteren in de zetel gelegen met alweer symptomen van voedselvergiftiging. Wat toch een beetje snel is na de vorige keer (2 weken geleden). Bij een derde opstoot toch eens naar de dokter. Nuja, gelukkig was er voor vanavond gene vettigen boef gepland en hadden we gisteren bezoek om te mee te eten.

Soit, week 11 dus

Vrijdag: nichtje was op bezoek en we aten gegratineerde macaroni met broccoli. Waarop bleek dat het korstje niet gelust werd.

Zaterdag: bbq tijd! Mijn bijdrage waren de pompoen haloumispiesjes en de witte salade aangevuld met artisjokken en groene druiven

Zondag: bezoekdag. Ik bakte een kip in de oven samen met pompoen, venkel, aardappelen, knolselder en rode ui. Als vleesloze variant maakte ik linzen met spinazie en tomaat uit de laatste Delicious.

Maandag: gepocheerde zalm met een honing-mosterd-yoghurtsausje, komkommerslaatje en gepofte aardappelen

Dinsdag: de falafels die er vorige week niet van kwamen worden opnieuw geprobeerd. In pittabroodjes met slaatjes en sausjes

Woensdag: nog eens een soepje, waarschijnlijk linzensoep want ik zit in een linzenbui de laatste weken. En opnieuw een orzosalade met worstjes. Wat lekker is doen we nog eens.

Donderdag: iets met rijst….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten