woensdag 10 november 2010

Ahum. Of welkom.

Madame weekmenuut al een poosje op euren blog. Ik vind dat fijn, weekmenuten. Ik doe dat thuis ook, op een blaadje aan de kast. Maar nu niet meer, u kunt hier vanaf nu meegenieten van onze Planning van de Week. Voor inspiratie, opmerkingen of gewoon voor het plezier.

Maar dat niet alleen: ik ga op zoek naar mensen die ook van weekplanningen houden, en die mogen dat hier dan een keer komen tonen. En niet zomaar mensen, oh neen, mensen waar u voor zult vallen. Omdat ze veel van eten weten, graag koken of weinig tijd hebben. Voor elke slag of soort. Voor nog meer inspiratie.

Want wees eerlijk: hoeveel keer per week vraagt u zich af: 'Wat zouden we nu weeral eten?'

Hoe het werkt, dat weet ik zelf nog niet zo goed. Wel ongeveer.
En daar komt een mens toch ook al een eind mee weg.

Welkom, vooral.
Komt eraan, later deze week: de weekplanning van Vertellementen, dus.
Houd ons maar in de gaten.

2 opmerkingen:

  1. schitterend, ik weekmenu al lang, of ik probeer te weekminuen. afwijkingen toegestaan? Magali

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof. niet dat ik kook, maar als het ooit moet, dan kom ik hier kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen