dinsdag 14 december 2010

op naar beter

Soms vraag ik me af, ben ik de enige die dat soms zo lastig heeft om én te werken, én voor kindjes te zorgen én vriendelijk en aangenaam te blijven tegen zijn lief?
En vorige week was weer zo een week waarin zelfs een weekmenu niet dat beetje zekerheid en structuur kan brengen in mijn bestaan als moeder. Op naar beter dus...

Dinsdag: balletjes in seldersaus met puree
Woensdag: Fichsticks, gebakken patatjes en iets van groenten waar kinderen niet moelijk over doen, want kheb daar geen zin in.
Donderdag: Seitangoulash uit de diepvries
Vrijdag: Ik verjaar, ben 31 en volgens de wetenschappers op mijn schoonst, en dat ga ik gaan tonen in het Pakhuis.
Zaterdag: katerdag en zonder-kindjes-dag, bakje frietjes misschien?
Zondag: Groentetaart met al de dingen uit mijn frigo die in een groentetaart passen


Balletjes in seldersaus:
Met dank aan de weekmenu's van madame en de sympathieke Jeroen,weet ik wat doen met die selder die ligt slap te worden in de frigo

Seitangoulash
Seitangoulash, dat maak je zo en kun je in je diepvries steken.

Groentetaart
Bladerdeeg in taartvorm leggen, gerookte zalm toevoegen, prei, champignons, blokjes fetakaas, room en 5 geklopte eieren toevoegen. Kruiden naar goesting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten