zaterdag 15 januari 2011

week drie en geen inspiratie

Week drie kondigt zich aan en op de valreep heeft opdenbuiten geweekmenuut. Ik heb het gevoel dat het nieuwe jaar holderdebolder gestart is en zoek nog altijd naar die vijf minuten tijd om mijn hoofd leeg te maken en op mijn gemak te plannen. Dat we de voorbije nachten zo af en toe eens een slapeloze Zoon hadden zal ook wel veel te maken hebben met mijn niet zo frisse kop. Verwacht dus geen hoogstandjes van het nieuwe weekmenu, maar gewoon lekkere, gezonde kost. Ook niet veel externe inspiratie deze week, vooral ouwe getrouwen.Veel linkjes naar voorbije recepten dus.

Vrijdag: pizza voor de heren des huizes, want ondergetekende zat op een feestje

Zaterdag: een late nieuwjaarsafspraak. Lasagne voor het gezelschap, rode puntpepers gevuld met rijst en feta voor mezelf en een aantal slaatjes (rode bietjes, knolselder, tomatensalsa).

Zondag: griekse vis

Maandag: herderkenstaart met bloemkool

Dinsdag: Salade niçoise met zalm

Woensdag: tortelinni met een fris tomatensauske en kip met citroen

Donderdag: De Schrijver eet op het werk en ik let op de kilootjes dus eten we ‘s avonds kippennoedelsoep met wokgroentjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten